Sorry, flash is not available.
Agresywny Klient - Sposoby Radzenia Sobie z Trudnymi Klientami
- rozpoznawanie własnego wzorca reakcji na agresję,
- podłoża przemocy i agresji,
- przyczyny agresji leżących po stronie ofiary,
- prewencja agresji - wskaźniki możliwego ataku, adekwatne reagowanie,
- efektywne i nieefektywne sposoby komunikowania się w sytuacji przemocy,
- procedury interwencji wobec agresywnego klienta,
- analiza poziomu bezpieczeństwa w organizacji.
- O kryzysie i interwencji
- BASICPh - czy to podstawowa filozofia
- Ośrodki interwencji kryzysowej
- Od 1994 roku w interwencji kryzysowej
- Szkolenia i superwizje
- Nasi Klienci
- 30 edycja Studium Interwencji Kryzysowej. Zniżka dla studentów
- Propozycje dodatkowych szkoleń
- "WYPALENIE ZAWODOWE - jak chronić siebie w pomaganiu osobom w kryzysie"
- Kontakt z nami