Sorry, flash is not available.
Pracownik Socjalny Jako Interwent Kryzysowy
- budowanie dobrej relacji z klientami przeżywającymi trudne sytuacje,
- optymalizacja komunikacji z klientami,
- sztuka motywowania klientów do podejmowania zmian życiowych,
- radzenie sobie z sytuacją konfliktów z klientem,
- negocjacyjny styl budowania celów rozwojowych klienta i jego rodziny,
- sposoby radzenia sobie z własnymi trudnościami emocjonalnymi w pracy z klientem.
- O kryzysie i interwencji
- BASICPh - czy to podstawowa filozofia
- Ośrodki interwencji kryzysowej
- Od 1994 roku w interwencji kryzysowej
- Szkolenia i superwizje
- Nasi Klienci
- 30 edycja Studium Interwencji Kryzysowej. Zniżka dla studentów
- Propozycje dodatkowych szkoleń
- "WYPALENIE ZAWODOWE - jak chronić siebie w pomaganiu osobom w kryzysie"
- Kontakt z nami